Merhaba kızlar, 32 haftalıkken çalışır raporu aldım. 37. hafta doktor çalışamaz raporu vermedi sisteme otomatik düşüyor dedi . Muhasebe benden belge istiyor. Böyle birseyle karsilasan var mı ? Rapor ödemesinde sorun çıkar mı özel sektör calisaniyim. Ne yapacağımi bilemedim