Homozigotmutant Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim ama yumurtlama zamanına benzer ağrı var kasıklarımda değil tam yumurtalıklarımın üstünde . Öksürük hapşırıkda ağrıyor neden olabilir acaba ?
Tuuba2336 Homozigotmutant gebelik başlarında normal diye biliyorum. Ben gebeliğimi öğrenene kadar her gün adet olacağım sanıyordum öyle sancılarım vardı 😊 su içmeyi ihmal etme ve soğuklara dikkat et. Hayırlı olsun bu arada 😍
Tolsel Homozigotmutant 16 haftalık hamileyim cnım her ay yumurtlama ağrım ve şişkinliğim oluyor merak etme