babyiscoming_ Aysenurkpehlivan kırmızı renk değilse korkmayın diyorlar genelde eski kan vücuttan atılıyormuş strese sokmayın kendinizi ama doktorunuz da bi danışın isterseniz
alyawong00 Aysenurkpehlivan hiç korkmayın bnmde o haftalarda kahverengi lekelenmem oldu bu bebek rahime yerleştiği için oluyor hatta yerleşme kanaması diyorlar kırmızı ve yoğun kan görmedikçe korkmayın rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰🥰
Nurcanyks Aysenurkpehlivan normel diye biliyorum çok fazla değilse ve kan pihti şeklinde değilse emdisenmenize gerek yok yinede içiniz rahat etsin istiyorsanız bı doktorunuza sorun isterseniz😊