Merhaba öncelikle. Ben de çok fazla oldu 5-6-7 haftalıkken bel ve karın ağrısı. Bence uzun süre oturmak bunu daha fazla tetikliyor. Az da olsa hareket etmek lazım. Kesinlikle masaj yaptırmayın doktorum beni bu konuda ciddi şekilde uyardı aklınızda bulunsun ağrılarınızın azalması dileğimle :)