merveslife eliffff34 Kızımın adı Alya olacak, erkeğe de Aras düşünmüştük ama herkes Araslar yaramaz olur diye beni korkuttu 😂 birde kimi görsem Aras koyuyor çevremde , Eşim de Çağan ismini seviyor ,o sebeple Çağan da karar verdik
milaeqq eliffff34 Ben Aras koymuştum ilk Araslar yaramaz olur dediler sonra çok düşündüm ve Balerde karar kaldım ♥️
hepoyleolurzaten__ eliffff34 Oğlumun ismi Aras bulut beş dakika rahat durmuyor 😂 çok tez canlı bı çocuk bı okadarda cilveli dikkat çekmeyi çok seviyor ilgi odağı olmayı ve başarıyorda
Elfdmr11 eliffff34 bizim de oğlumuz olacak inşallah. İsmini Manas koyacağız. Üç seçeneğimiz vardı, Uraz, Ulaç, Manas idi. Biz Manas’ı tercih ettik 👶 Sağlıkla doğsun bebişler inşallah 🙏 🙂
Aylin52 Aras benim oğlumun arı araslar çok yaramaz olur derler doğruymuş 😂 Gökalp hoş geliyor kulağa Kerem veya Kerim var benim içimde de çok nayif geliyor sanki bidaha oğlum olursa Kerem Kerim Mete veya emir koyacağım ama inşallah kızım olur birde onu tatmış olurum
eliffff34 Aylin52 kerem ve Mete’yi bende düşündüm ama yakın çevremde o isimde olanlar var ☺️ Gökalp ile Aras arasında kaldık. Gökalp söylemesi biraz zor gibi ama ortadayız bakalımmm
eliffff34 merveslife bizimde çevremizde hiç Aras yok farklı isim önerilerine açığım tabii kiii şuanda tam anlamıyla bu diyebileceğim bir isim bulamadım
milaeqq Razismom Benim tanıdığım bütün Poyrazlar uyanık ve hırslı oluyor valla 😂 Sakin, uslu uslu duran Poyraz bilemiyorum 🫢♥️