Kardelen92 aynı soruyu sormak için girdim uygulamaya 27 haftada başladı sertlik ulan 28deyiz devamlı sert geliyor anlam veremedim doktora gittim oda karnın biraz sert dedi internette okudum 6 aydan sonra rahim duvarı sertleşiyormuş doğru hatırlıyorsam o yüzden herhalde