Normalde ara ara kasık ağrıları oluyor ama dinlenince geçiyordu şuan uzanır şekildeyim ara ara yine ağrı giriyor, daha önce bi kaybım oldugu icin haliyle endişe oluyorum niye dinlenince geçmiyor diye, devlete gitsem acilden ultrasonla nasıl baktırabilirim