Mervetrkgl elasevgi bana 16+4 de dr erkek dedi 19+3 de başka bi dr kız dedi ve emin olmak için dün yine başka bi dr a gittim 20+2 de o da kız dedi
biranneo_ elasevgi ben varım. 2 doktor erkek demişti detaylı ultrasonda kız denildi. Minnoş bir kızım oldu ☺️
Merveasm elasevgi 13 haftadayken erkeğe benzettim dedi 16 gittim kız 17 kız dendi detaylıda emin oldum artık kız olduğuna oğlum hep kız kardeşim olsun istiyordu çok mutlu
Mervetrkgl elasevgi gördüm ama ben Artık o gördüğüm şeyin kordon olduğunu düşünüyorum çünkü son iki dr da hiç bişey görmedim 😅
Sehnaz34 biranneo_ bende böyle bir mucize bekleyenlerdenim ikidir doktorumux erkek diyor detaylı ultrasonu bekliyorum 😅😅
Sehnaz34 elasevgi ay bende 😪😅 doktor buda erkek diyince bende aaa ciddi misiniz diye çok şaşırdım o derece kendimden emin gibiydim 😅
Mervetrkgl elasevgi yani ben ultrason konusunda çok tecrübesizim ama sanki böyle değildi sizinki erkek gibi