Busraxo Merhaba anneler ben 34 haftalik hamileyim , ve bebegin esi alttaymis kimseye boyle olan varmi ve sizce daha yukariya cikarmi?
Ayse_2807 Busraxo bende 18+5 ikinci gebeliğim bir hafta önce gittiğim kontrolde banada doktorum plesentanin bebeğin önünde olduğunu doğum kanalini kapadigini zamanla yukarı çıkabileceğini söyledi ilk doğumum normaldi eğer yukarı cikmazsa sezeryan olacağım .
Manollyaaa Busraxo çevremde bi iki kişi böyleydi bol dinlenme falan demişti doktor sonra yukarı çıktığını söylemişlerdi
Nur0653 Busraxo bebeğin eşi asagida olduğu zaman rahim ağzını kapattigindan normal doğum yapamıyorsun. Sezaryen doğum yapılır bir yakınımın ki de bu sekildeydi
Mlsaa99 Busraxo 16.haftamda asagida oldugu yukari cikacagi söylendi 21 haftaligim hala cikmadi yukari . Sezeryan olabilirim
Unzle46 Busraxo canım seninki çıkmaz galiba artık banada 16 haftalıkken öle demişti doktor 28 haftalikken çıktığını gördüm ama senin artık son haftalar inşaallah çıkar yukari