eozlem 36+3 haftayız. Normalde bebeğim çok hareketlidir. Akşam yemeğinden beri tık yok, o kadar da dürtükledim ya da soluma yattım. Uzun zaman sonra yemekte acı biber yedim dayanamayıp. Onun bir etkisi olmuş olabilir mi acaba?😅
gulfer29 eozlem Sola doğru uzanıp yatın. Vişne suyu veya çikolata yiyip bekleyin biraz tekrardan hareketlenir