Moonfaced Kızlar bugün hiç ağrım yoktu akşam 9 da korunmasız birliktelik sonrası kasık ve bel ağrım başladı 9 dan beridir hiç geçmiyor doğum ağrısı mı acaba sancı girmiyor ama çok şiddetli ağrım var hastaneye gitsem mi beklesem mi bilgisi olan var mı
Alseli Moonfaced meni içinden çıkmamış olabilir yada hava kaçmış olabilir canım. Meni doğumu hızlandırır kasıntıya sebep olmuş olabilir
Melehat Moonfaced benım 37 haftalık eşim yanıma bile yaklaşmıyor bende o da çok korkuyoruz doğru mu yapıyoruz yanlış mı bilmiyorum ama dikkat etmek lazım İşallah hayırlı bir şekilde doğumunuz gerçekleşir
somaysee Moonfaced kontrol olduğunuz doktora gidin muhakkak. Ağrılarla beraber bebek strese girebilir
Moonfaced Alseli Karnım tam ortada toplanıp sertleşiyor doğurur muyum acaba ağrı çok şiddetli ve geçmiyor
somaysee Alseli bu verdiğiniz bilgi doğru bir bilgi değil insanları yanlış yönlendirmeyin. Bir yerde okumuş olabilirsiniz ama emin olmadan insanları yanıltmayın
Matematikciiii Bende 38+5 oldum eşime bu durumdan bahsettim başka birşey kalmadı yapmadığım yarında kontrole gideceğim denesek mi acaba
Moonfaced Matematikciiii 1 aydır ilişkiye girmiyoduk doğumu yavaştan başlatmak için bugün ilişkiye girdik yarın da merdiven inip çıkacaktım sıcak suya oturacaktım ilişki biter bitmez ağrım başladı böyle olacağını tahmin etmemiştim
Moonfaced Melehat 1 aydır bizimde ilişkimiz olmuyordu iki gün korunmadan ilişki olsun doğurayım artık diye bugün yaptık zaten ama ben bu kadar ağrımın olacağını tahmin etmemiştim
Melehat Moonfaced korkmayın İşallah bir şey olmaz ama evde beklemeyin bi kontrolle gidin ne olur ne olmaz diye doğumu tetikliyormuş bende yeni öğrenmiş oldum
Alseli somaysee canım araştır istersen. Spermin içinde prostaglandin adlı madde var. Bunu arat bir bak derim nacizane. Belki ben eksik biliyorumdur
somaysee Alseli kaç yıllık kadın doğumcuyum her gün yepyeni ve son derece saçma şeyler görüyorum sayfada 😂 Alseli
somaysee Alseli meni erken doğuma sebep olmaz cinsel ilişki tabii ki doğumu kolaylaştırır ve hızlandırır ama spermin içindeki prostoglandin ohoooo o protein emilene kadar….
Melehat Moonfaced İşallah korkmayın birşeyiniz yoktur eğer bebek hareket ediyorsa etmiyorsa gidin bi doktora ne olur ne olmaz
Moonfaced Mercan96 Doktoruma yazdım hastaneye geç nst çektir dedi açıklığım yok nst de sancım da yok sabaha karşı ağrı azaldı uyuyakalmışım kalktığımda geçmişti