Suppermomyy yerleşme lekennesi olabilir, o ağrılar da yerleşme ağrısı. Ben ilk hamile olduğumu oğrendiğimde 5 haftalıktım regl olacağım diye bekliyordum çünkü regl ağrılarım vardı ama sonra doktora gidince hamile olduğumu öğrendim. Doktor o ağrıların normal olduğunu söyledi. Siz yine emin olmak için doktora görünün, progestan verir muhtemelen.