Hanımlar her öğünde anne sütüne ek takviye gıda verdiniz mi? Hipp mama aldık. Sezaryenliyim, bebeğim küvezde kaldı bir hafta mecbur ek gıdadan destek alıyorum. Doktora soruyorum muallak yanıtlar, gerekmedikçe verme diyor ama bebiş istemese yemez zaten değil mi? Ayrıca ilk kontrolde biraz az çıktık diye bana 3 saate bir değil 2 saate bir besle demişti şimdi çok şükür iyiyiz ama ne kadar vermeliyim kestiremiyorum. Her öğünde takviye gıda vermeli miyim mesela? Ama vermezsem doymaz ki. Siz ne yaptınız?