Benimminikim ben 30 yaşındayım, bağlatmak istiyorum dediğim de doktorum biraz kaderci dünyanın bin bir türlü hali var ileri de pişman olursan böyle zor kararlar verme yaşın çok genç demişti vazgeçtim belki de haklıydı. Sizin genç yaşta biraz fazla olmuş ama bilemedim tabi, özel de doktorlar bağlıyor, devlet takipliyseniz sanmıyorum yaştan dolayı