mrvmir Merhaba arkadaşlar. Bu haftalarda kahverengi akıntı normal midir acaba biraz korkuyorum açıkçası düşük olabilir mi diye?
busraarici mrvmir doktora görünün fakat endişelenmeyin yerleşme kanaması da olabiliyor bu haftalarda .
Havvabektas mrvmir ben 14 haftalık kadar lekelenme yoğun kanama çok kez yaşadım hastanede yattım düşük teklhlikesi şimdi 18+3 olduk progestan ilacı yeni bıraktık
Dlntkesn mrvmir bende de olmuştu Progestan hap başlamıştı doktor doktoruna görün genelde kırmızı olmadıkça korkma diyodu doktorum ama gene de görünmekte fayda var
umycnr94 Beyaz akıntı dışındaki her akıntı tehlike barindirabilir acils gtmenizde fayda var progestan verirler en azından
Balkan77 Havvabektas ay inşallah bende bırakırım bıktım artık o fitilden ve içmekten bugün bizde 16 haftalık olduk 7 haftalıktan beri kullanıyorum kanamam hiç olmadı ama kahverengi şekerlenme şeklinde olmuştu doktor bıraktırmadı daha 😭