Maya91 Kızlar bu tatlı yedim erkek oldu. Ekşi yedim kız oldu teorisi doğru mudur 😂😂 hamile kaldığımdan beri çikolata, tatlı vs türü şeylerden tiksindimmm. Umarım doğru bi teoridirrr😂🤣
Fundaaaaa Maya91 elimde kavanoz kavanoz turşu tv karşısında çerez gibi yedim iki oğlumda da 😁 şimdi çikolata en sevdiğim şeyken görmeye tahammülüm yok resmen tatlılardan tiksindim aşırı derecede hemde kızım olacak inşallah yani en büyük yalan o teori 🥸
Egeliiii Maya91 yoooo külliyen yalan 😂ben deli gibi turşu yedim , tatlı hala yiyemiyorum ama erkek bebek
perihankrkya Maya91 ilk gebeliğimde eksi cok yedim erkek ikinci gebeligim suan tatli cok istedi cnm erkek 😂
blackeagle Maya91 kızımda deli gibi ekşi yedim limonlu yeşil elma ayva falan tatlıdan tiksindim resmen en sevdiğim şeydi😁 Şimdi yine hamileyim aynı şekil oldu hep turşu ekşi tuzlu özellikle zeytin yiyorum deli gibi merak ediyorum bakalım ne olcak
Maya91 Fundaaaaa ya işte ben de çikolatadan tiksindim ki gebe kalmadan önce en sevdiğim şeydi. Bunsuz hayat nasıl geçer derddimmmm. Gel gör ki göresim yok görünce midem kalkıyor 😂😂😂 kız olsa keşkeee
Dryprlk Bence de doğru değil. Net olmamakla beraber bana da erkek dediler ama canım hep ekşi istiyor. Tatlıdan çikolatadan vs iğrendim diyebilirim
Fundaaaaa Maya91 benimde öyle tuz ve yeşil elma tek göz bebeğim başka birşey yemiyorum tuzunda baya ekmeği iyice kızartıp üstüne delice tuz döküp öyle yiyorum bazen direk ağzıma tuz atıyorum 😅 bana bunun sonu çok pis dönecek ödemlerle ama onu istiyor ekşi de tatlıda aşırı iğrenç geliyor makarna mantı gibi şeylerde midemi bulandırıyor 🤣 kızların nazı başkaymış
Dryprlk Maya91 teorinin doğru olmasını ben de çok isterdim. Bütün belirtiler bende kız gösteriyodu. Ben de hep kızım olsun istemiştim ama Allah erkek çocuk nasip etti 😊🌸
Simasu14 Maya91 Tatlı yedim hep, kızım oldu. Ekşi, turşu yedim oğlum olacak inşallah. 23 haftalık olduk. Tatlının T’sini dahi hala duymak istemiyorum.😮💨