[](https://)
Kızlar bugün nst böyleydi , ilçede kalıyorum ilde doğum yapcam, mesafe iki saat. Doktor git dedi ama ben birşey hissetmiyorum. Önceki haftalarda daha çok ağrım vardı ama nst de çıkmıyordu şuan da nst de çıkıyor ben birşey hissetmiyorum. Eşim de bekleyelim dedi. Kaldık öyle gitmedik , böyle olan var mı. Doktor artar dedi ama bende hala birşey yok, bu arada nst ters çekilmiş telefonu çevirip bakarsanız 🤭