Kızlar bugün 32 hafta muayenesi vardı. Nst kan idrar tahlili istedi doktorum. Hocam 34 de mi geleyim dedim kızımda da aynı doktora gittim kızımda 34 de gel demişti bunda sonuçlara göre Konuşuruz dedi. Tahlillerim için yazdım sıkıntı yok güzel dedi ne zaman geleyim 34 mü 36 mı dedim görmedi daha. Sizler ne Zaman gittiniz 32 den sonra. İlk gebeliğimde 32 de gittim o zaman doktorum 37 de gel demişti preaklamsi olmuşum apar topar ameliyat oldum. Kızımda ki gibi 34 de mi gitmeliyim bilemedim