Selam kızlar 35+3 hamileyim Almanya’da yaşıyorum zor olmasın diye çocuğuma hep tek isim koymayı düşündüm ve bu süreçte Pamir ismi en çok içime sinen isim oldu ama çok duyulmadığı için ismini soran herkes söylediğim zaman bi ağız yüz eğiyor ve moralim aşırı bozuluyor oysa eşim ve ben bu ismi sevdik gerçekten sizce çok abes bi isim mi yoksa etrafımdaki insanlar mı saygısız anlamadım sürekli tepki görmek canımı sıkıyor size danışmak istedim