Hamide_00 canım şöyle söliyim tekrarlayan dusukler oldugu icin progestani otomatikmen dr kendi yazdi coraspinide ilk 6 hafta degilde kalp duyulduktan sonra baslayalim dedi dr genetik test falan sordu hani pihti sorunumu var diye ben hicbi test yaptirmamistim esimle tamamen takdiri ilahi olursa olur olmazsa olmaz dedik rabbim tekrar nasip etti cok sukur 🙏 bir kutu progestan bitirdim dr keselim artik dedi kese etrafinda kanama alanlarimda coktu bu arada birazda o yuzden verdi dr neyse kestim ilaci 3 gun sonra akintiyla beraber kilcal bir kan gördum korktum haliyle dr tekrar progestani yazdi dusuk olmasin diye kesede acilma ve sivi azalmasi goruyorum dedi serum ve progestan igne vurdular tekrar basladim hapa suan 11.haftama girdim cok sukur bi sikinti yok benim genelde 4 5 haftalik dusuyordu bebeklerim son dusugumde cok etkilenmistik ozellikle 2024 e 2.kez anne olarak giricektik ama yeni yila 2 saat kala bu aci gercekle yuzlestim nasip kismet dedik 4.ayda yeniden kaldim dedigim gibi suan 11 haftaligim ve 2.5 yasinda bir oglum var dr mumkun oldugunca wc harici kalkma vs dedi bunlara ozellikle dikkat ediyorum 😊😊 rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin uzun oldu biraz kusura bakma 🙏