Meliha09 benim planlı değildi baştan söylim🥲 13 ay kızımla oğlumun arası. Kızım çok bilinçli bir çocuk, aşırı anaç bir yapısı var, kardeşi doğduğunda kıskançlık sorunu yaşamadık biz, zaten 13 aylıktı bebeklere ilgisi vardı o dönem, kardeşiyle hep vakit geçirirdi, oğlum da Allah var bebekliği çok uysaldı, o yüzden ilk dönemler çok zorluk yaşamadım .. ama şuan 4 ve 3 yaşındalar yeni yeni cinsiyet farklılığından oyun kurmada, paylaşmakta anlaşmazlıkları var ama çözülmeyecek kadar krizler yaşamıyoruz😅 kimi anneler erken dönem zorluk yaşıyo kimisi benim gibi büyüdükçe sorunlarla karşılaşıyo , çocukların karakterine göre değişiyor yani kolaylık zorluk durumu.