Evettt hamişler sonunda banada yazmak nasip oldu Rabb’im sizlerede hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin İNŞALLAH.agustosun 1 de randevum vardı 3 gebeliğim ve ben artık baglatmayi istediğim için sezeryan doğum istedim doktorum ısrarla normal doğur sonra gel lazerle tuplerini baglatiriz diyordu ben çok korkak ve cesaretsiz olduğum için sonrasında asla gidemezdim zorla sezeryan günü aldım diyebilirim😀her neyse perşembe günü sabah 8 de aç karnına gidip yatisimizi yaptık odaya alındım ameliyat kıyafetini getirip giydirdiiler damar yolu açıldı ve hemen gidiyoruz dedi hem korku hem heyecan duygusallık çok oluşuyor arkamda 4 yaşında oğlum vardı ve sadece oğlumu düşündüm 🥺her neyse ameliyathaneye girdik anestezi doktoru geldi önce sakinlestirdi beni paniktim çünkü titriyordum ve igneyi nasıl yaptı anlamadım bile 😀 ayaklarım uyuştu yatağa uzandirdilar beni hazırladılar doktorum geldi hoş geldin nasılsın derken başlamış bile anlamadım hiç 5 dk içinde bebeğimi yan tarafıma verip midesini yıkadılar çocuğum kakasını yapıp yemiş müzik açmışlardı bende müziğe eşlik ediyordum heyecandan😀gayet güzel ve pozitif geçti arada tansiyon düşüklüğü oluyordu ama hemen müdahale ediliyordu damar yolundan takılı olan seruma iğneler vurup duruyordu başucumdaki hemşire ve yanık kokusu geldi biranda lazer epilasyon yaparkenki kokuyu aldım 😀 meğer o koku tuplerimi bağlayınca çıkan kokuymus her neyse doktorum çok yoğun bı doktor olduğu için hemen bitirip başka hastayı hazırlayın diyordu ve benim işlemler bitince odama götürdüler ilk 2 saat hiç birşey icemedim sonrasında hemen kahve içtim ve su içtim 5 saat sonrası yürüyüşe kaldırdılar hemşireler öyle mutafazi öyle iyilerdiki anlatamam sağ olsunlar.herşey gayet normalken biranda kaburga ağrısı beni bitirdi resmen inanin sezeryan doğum pekte zor değildi o kaburga ağrısının önünde nefes alamıyordum resmen o derece ağladım kaburgami kirdiniz kesin diyordum ağrı kesiciler fayda etmiyordu neyseki sabah oldu doktorum geldi baskıdan dolayı kaburgam agiriyormus geçer dedi 3 gün boyunca o ağrıyı çektim sonrası çok şükür geçti gitti yavrum yanımda kucağımda bugün 9 günümüz ve ben bugün evimi temizledim yemeğimi yaptım misafirlerimi agirladim maasALLAH 😀Rabb’im herkese kolay ve ağrısız acısız doğumlar nasip etsin İNŞALLAH 🤲 sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz 🤗🌹