1melekannesiiiii Kızlar 10. Haftama giriyorum ama karın boşluğumda ve sol kasığımda ara ara ani ağrılar oluyor ayağa bile kalkamıyorum ama kanamam da yok sizce normal mi yoksa hastaneye gitmeli miyim
babyiscoming_ 1melekannesiiiii kanama yoksa korkmayın ilk haftalar normal bende de oluyor 11 haftalığz
Ayse0575 1melekannesiiiii korkma 10. Haftamda benimde 2 gün süren bi sol boşluk ağrısı oldu ara ara geliyordu ama rahatsız ediciydi ve belime vuruyordu. Doktorum şiddetli bir ağrı olmadığı sürece panikleme demişti. 11. Haftaya girdik bazen ara ara vajina ve kasık ağrıları hala yaşıyorum
ekininannesii 1melekannesiiiii merhabalar, benimde 9. Ve 10. Hafta bu tarz ağrılarım oldu sürekliliği yoktu ara ara kramp şeklindeydi normal olduğu söylendi yarın 14. Haftama gireceğim🌸 umarım sağlıkla kucağına alırsın🌸🐣