e0d0a0 Kanamam çok hafifti saat 5 gibi kahverengiydi rengi 5 ten bu yana nerdeyse hiç yok sadece sancı oluyor ara ara dış gebelik dedi ama bence kimyasal gebelik gibi bu ya betam hiç yükselmedi çünkü ilk 5 ti sonra 11 sonra 15 bugün düşmüş 11 e