Kesinlikle koyulmalı bence. Ben normal doğum planlarken sezeryana alındım. Sütüm hemen gelmedi. İyi ki mama koymuşum. Hastanede var ama kendi aldığım mamayı kullandım. Goldengoat öneririm. Diğer mamalara göre biraz pahalı ama içeriği temiz gaz yapmıyor. Takviye olarak hâlâ devam ediyorum.