OzgeDgnp Merhaba bayanlar, ilk randevum 2 gün onceydi kan ve idrar tahlili verdim sonucu bugün aldım doktorum bi dahiliyede görsün ondan bakalım dedi tiraodi biraz yuksek cıkmıs sanırım tedirgin oldum benim gbi olan var m ? N yapmalıyım ?