Suzi_23 Bubenimevet bende de polip problemi var malesef.1 kes histeroskopi yapildi alındı polipler ama şuan tekrar ameliyat olmak zorundayım rahim temizlenicekmiş.ve sonrasında tüp bebek icin işlemlere başlayacağız.İnşaAllah bizimde tek seferde tutar💕
Suzi_23 Roosseee bizim ikimizdede sorun var diye bilirim.eşimde morfoloji bozukluk varmış spermler seçilerek yapılacakmış.bu yüzden fiyatıda artırdılar.benimde yaşım genç olsada rahmim,yumurtalıklarım 35 yaş üzeri bi insanın vücuduymuş gibi bişeymiş.
Roosseee Suzi_23 Benimde yumurta sayım düşüktü. Eşimin sperm sıkıntıları epey çoktu. 1 tane embriyomuz 5.güne geldi ve o da şimdi karnımda çok şükür 🙏🏻 Naçizane tavsiyem umudunuzu her zaman diri tutun 🤗 Bir de doktor ve laboratuvar seçimine özen gösterin 🤗
Roosseee Papatya_345414 Yumurta gelişim sırasında hep göbektendi. Transfer öncesi yine hep göbektendi fakat transfer sonrası bir süre sadece göbekten devam etti çünkü kanama oldu ve düşük riskim vardı. Dolayısıyla hem göbek hem kalça iğnelerim devam etti. Aslında transfer sonrası iğne olayı biraz kişisel bence riskiniz olmazsa daha az iğne oluyorsunuz. Umarım sizin herşey kolaylıkla olsun 🙏🏻