emirtimr1 benim 15 gün oldu hala acıyor bi ara ucunun yarısı kopmuş sandım yamuk duruyordu ve çok ağrıyordu o kadar yani…ve ilk emdiğinde oldu direkt şimdi biraz azaldı sanırım evet alışması lazım gümüş kapak lansinoh bende de var ama sadece hafifletiyor emerken o ızdırabı yine çekiyorsun maalesef geçmiş olsun hayırlı olsun ama biraz dişini sıkman lazım üzgünüm 🥲