Benim bebeğim de 1 tur dolamıştı ve doktorum normal doğuma engel olmadığını söylemişti. Doğuma kadar da o şekilde kaldı ve gebelik sürecinde herhangi bir sorun olmadı. Doktorumuz hareketlerini takip etmemiz, günde 10’dan az hareket ederse kontrole gitmemiz gerektiğini söylemişti. Çoğu bebek doluyormuş zaten içiniz rahat olsun, inşallah sizin bebişiniz doğuma kadar açar :) sadece şunu söylemek isterim, benim doğumda bu konuda kötü bir tecrübem oldu. Boynuna dolanan kordon sebebiyle normal ilerleyen doğumum, acil sezaryene döndü. Kordondan dolayı doğum kanalında sıkışmış, kalp atışları yavaşlayınca sezaryenle aldılar. Ben bu duruma hiç hazırlamamıştım kendimi, bu nedenle acil sezaryen dediklerinde aşırı kötü bir şekilde doğuma indim. İnşallah sizin doğumunuz istediğiniz şekilde olsun fakat kordon dolansın dolanmasın her zaman böyle bir ihtimal olduğunun bilincinde doğuma gitmek hem anne hem baba için daha iyi 🙏🏼