Kardelenlinam herkeste duyulucak diye bişy yok tabi görümcem de 6. Haftada gittim ama gününü tam hatırlamıyorum kese var bebek yok demiş ölü gebelik olabillir demiş vajinadan bakmış bebişi görmüş ama kalp atışları 105 miş normalde 145 olması gerekiyormuş haftaya bidaha gel demiş gittiler şükür bebeği sağlıklı geç döllenmeden dolayı olmuş