Merhabalar sabahtan beri sol kasık tarafım sızlıyor normalde sağ bacağım ağrır ama bugün ilk defa sol bacağıma vurdu sol kasık tarafım sızlamasından sanırım belimde de ağrı var dayanılmayacak gibi değil ama geçmediği için hiç rahatım yok sizce nst çektirmeli miyim