Leylaaa123 Bugün kontrolümüz vardı doktor normalde tahminde bulunmak istemem ama nub paralel duruyor baya kıza benziyor dedi. Tecrübeli anneler sizde tahminde bulunur musunuz?
huysuz__ Leylaaa123 canım bacağı nubu net göstermiyo bu artıklarında ama kıza daha çok benzettim ben de
Seymalar Leylaaa123 ınanman guzum az daha bekleyin bana da o şekilde benziyor dedi 16 da net erkek dedi daha erkenmiş de haftanız 😇
Leylaaa123 Canoski bizim yarın 11 haftalık olacak. Hem heyecan yaptım hem de erken heves etmek istemedim. Bir oğlum var bu da kız olsun isterim.
ZO_Zeynep9098 Leylaaa123 bende bilmiyorum ama bir tanıdığımın kızı olacak onunki ile ultrason kagıdından karşılaştırdık ve daha sonra araştırdım sağ tarafta erkek bebek sol tarafta kız bebek olurmuş
Fatmauzun_ ZO_Zeynep9098 evet bende sımdı baktım da kızım kafası 14 haftakıkken solda bu hamılelıgım 14 haftalıgı sagda
ZO_Zeynep9098 huysuz__ yani bence doğrı gibiydi ama etrafımda bir kaç tanıdıgımında öyle ama dediğiniz gibide olabilir
Leylaaa123 huysuz__ doktor gösterirken paralelliği bize net gösterdi video da çekmiştik ama fotoğrafta net gözükmüyor olabilir ben de tam anlamıyorum
huysuz__ Leylaaa123 paralelse kesin kızdır, erkek bebeklerde dik açıda oluyo o çıkıntı. Sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Canoski Kafası yuvarlak bde sivri olnca erkk oluyor genelde ben kıza benzettm benm bbgmde aynı bu sk hyrlsi olsn inslah rabbm gönlünüzden geceni nasp etsn
Leylaaa123 huysuz__ hayırlısı olsun tabi. 16 haftalık olana kadar cinsiyet konusunu hiç düşünmeyeceğim dedim ama doktor yorum yapınca heyecan yaptım sanırım😊
Seymalar Leylaaa123 eeeen güzeli detaylı ultrasonla bakıldıktan sonra bence 🥰 net gösteren bir bebekse eğer. Değilse doğana kadar o merak hep insanın içini kemiriyor 🫢🤓