Merhaba kizlar ben Azerbaycanliyim siz bir sorum olucakti kizim 1 yaş 9 aylik sezeryanla doğdu şu an 5 haftalik hamileyim acaba ikinci cocuğumu nomral doğumla doğura bilirmiyim? Kizimda sezeryana girdiğimde doktorum vajinami sanki 2-3 kere sezeryan olmuş vajina gibi inceldigini ve normal doğum olsa vajina yirtila bilirmiş oyle soyledi. Sizce ben ikinci cocuğumu normal doğura? Etrafinizda hiç sezeryandan sonra normal doğum yapanlar oldumu ne gibi riskleri vardi? Şimdiden teşekkurler 🙏🏻🌷