Shr123 Kizlar bebeğim doğalı 10gun oldu gebelikte troid sorunu yaşadığım için bebeğimin de troidlerine baktım t4hormonu biraz yüksek bir sorun olurmu çok korkuyorum böyle olupta düzelen varmi
Bns1- Shr123 Allah yardımcınız olsun umarım riskli bir durum oluşmaz süreci bilmiyorum ne yazıkki. Ama benimde tiroidim yüksek.. umarım aynı şeyi yaşayamam ve sizde atlatırsınız inşallah❤️
Smilesra Shr123 evet biz 2 ay boyunca topuk kanıyla uğraş tık yüksekti ve sonda düştü sebebi sezeryan doğumda bebeğe bulaşan tendirdüyot tan mış bizim endokrin uzmanı bildi
Smilesra Shr123 inşallah düzelir bilemiyoruz bazen bi nedene bağlı oluyo ve geçiyor endişe edince sadece kendine zarar veriyorsun canım herşey olacagına varır bide daha küçük bğyğdükçe geçecek göreceksin