Ozlmklc35- Merhaba tüp bebek le hamileyim şükür 5/0 daha kese için muayeneye gitmedim salı günü randevum ama kasıklarım ara ara ağrıyor kötü bişi olucak diye ödüm kopuyor bu normal mi yaşan varmı?
Deletedmom_116 Ozlmklc35- Aşırı derecede değilse kivrandirmiyorsa Pek sorun olmaz ilk zamanlar yinede dikkatli ol Leke vs varmı takip et lütfen
Esrafi56 Ozlmklc35- O zaman normal hiç korkmanıza gerek yok bana doktorum ağrıların olabilir hiç korkma demişti 5.haftada falan Çok şiddetli olmadığı sürece hiçbir sıkıntı yok demişti