Nraltnk Ben tüp bebekle 8 haftalık kalbi durduğu için kürtaj oldum 6 sonra tekrar tedaviye başladık şuan 31 haftalık olduk yani benim kullandığım için ilaçlar tüp bebek olduğu için verilmişti diğer gebeliginizde yaşadığınız orda kaldı şimdi bunun güzel şekilde ilerliyeceğini düşünün buna odaklanın