szr123 Nissyoo benim ilk gebeliğim tüp bebek gebesiyim hoca direkt oksapar verdi test yapmadan normal mi yani şimdi de bırakabiliriz iğneyi diyor korkuyorum neye göre bırakıp kullanıcam ki?
ykaya18 Genetik test yatırmadım bir önceki gebelik pıhtılaşma nedeniyle sonlandığı için doktorum biliyordu ikinci gebeliği öğrenince sadece kan tahlili yaptı hemen iğneye başladık.
Hhh03 ykaya18 sağlıkla kucağına al yavrunu canım benim 2 gende çıkmış heterozigot doktor normal bu dedi anlamadım
Nissyoo Betulceeblog bazı doktorlar gerek görmüyor iki doktora gittim gerek yok dedi buradaki arkadaslarla gorustugumde kesinlikle baslanması gerektigini söyledi baska doktora gittim o da başlattı bnce ihmale gelmez kayıp varsa kullanmak gerekir diye dusunuyorum canm
Irem5858 MTFHR c.677C>T: HETEROZİGOT PAI 4G/5G : 5G/4G MTFHR c.1298A>C: HETEROZİGOT FXII p.V34L NORMAL Protrombin g.20210G>A: NORMAL FV(Leiden) c.1691G>A: HETEROZİGOT Benimde böyle gebe kaldığını öğrenince ecoprin kan sulandırıcı kullan dediler
Hhh03 Irem5858 benim 2 gende çıktı doktor normal dedi kadın doğum doktoru ne diyecek çok merak ediyorum
Nissyoo Hhh03 evet benm tek gende olmasına rağmen gittigim bazı doktorlar gerek yok ben kullandırtmıyorum dedi başka doktora gittim o da başlattı başlatan doktora takipli kaldım ben de ne olur ne olmaz
Betulceeblog Hhh03 Demekki hangi gende çıktığı önemli her gen için kabul etmiyorlar elbet doktorların yorumlaması farklıdır
Irem5858 Hhh03 canım banada anne babadan geçmişte bir pıhtılaşma var ama aspirin yeterli dediler anlamadım
Hhh03 Betulceeblog aynen öyle heralde şu gen önemli benim için dedi gösterdi kağıtta o normal çıkmış sorun yok dedi
Nissyoo Betulceeblog benmmde mthfr c6 ile başlayan heterozigottu diğerleri normaldi ama yinede iğne başlatıldı siz farklı doktora görünün ve iğne başlatanla devam edin
Nissyoo szr123 bildigim kadarıyla tüp bebek tedavisi gören annelere iğne başlatılıyor doğuma kadarda kullanılıyor ama bi iyce sorun çünkü bu kan sulandırıcı iğneler haplar doğuma kdr kullanılması gerke diye biliyorum niye bıraktırmak istiyor ki