Gzd1212 Merhaba anneler pazar günü test yaptım pozitif çıktı çarşamba günü beta hcg verdim 3461 çıktı yarın doktor randevum var 5+3 olacak kese normal ultrason ile görülür mü kalp atışı duyulur mu sizce? Çok heyecanlıyım 🥰🥲
basakc36 Gzd1212 Kese görünür büyük ihtimalle ama kalp atışı için biraz daha bekleyebilirsin.Bende bu şekilde gitmiştim bir hafta sonra kalp atışı için çağırmıştı doktor 6. Haftayı geçincede kalp atışını duymuştuk😇
Mervesoku Gzd1212 merhaba ben 5+3 de keseyi de gördüm kalp atışınıda duydum 😍 ama herkesin farklılık gösterebilir..
mrvmir Gzd1212 ben 6. Haftamdayım birkaç gün önce tam 6+1 iken hem keseyi,hem bebeği,hemde kalp atışını gördük canım istersen biraz daha bekle 🌷
myavocado Gzd1212 ya benim de tam 5+3 de görmüştük 🤩 değişebiliyor elbette kişiye göre ama beta da iyi bence gözükecektir ☺️
Gzd1212 Mervesoku yaa maşallah beta hcg kaçtı acaba baktırmışmıydınız? 🙂 devam ediyor mu hamileliğiniz?
Mervesoku Gzd1212 ben regl dönemim gecikti diye gittim hiç baktırmadım direkt doktorun yanına girip muayene ile öğrendim ☺️ evet çok şükür hamileliğim devam ediyor 34+5 olduk 🥰
Gzd1212 mrvmir gözün aydın darısı başıma 🥰 yarın gideyim artık randevum var 10 güne tekrar giderim muayene hakkıyla diye düşündüm 😄
Aleyy1601 Gzd1212 5+4 de doktora gittim kese göründü ama kalp atışı için haftaya gel dedi. Sanırım herkes de farklı oluyor. Ama doktordan sonra görüp görmediğinizi söyleyin lütfen 😊