Mavisevenbiri Bugün alttan muayene oldum 40 haftalık hamileyim ilk hafif pembemsi leke yarım saat sonra kahverengi bir leke gördüm ama çok hafifti doktora gitmeye acele etmelimiyim beklemeli miyim ?
Tugces09 Mavisevenbiri alttan muayene sonrasında lekelenme olabiliyor diye okudum burada, yine de bir bakın devamı gelecek mi nedir ne değildir diye🙏🏻 sağ salim kavuşun inşallah 🙏🏻
Glsmbln Mavisevenbiri ilk kızımı Nisan geldi 2 gün sinra doğurdum 2. Kızımı Nisan geldi 2 saat içinde doğurdum
Sibelipekf Mavisevenbiri Mavisevenbiri nişan geldiyse açılma var demek canım bir acile gidip gonrunseydin
Sibelipekf Mavisevenbiri bekleme doğum olayı çok komplike birsey. Allah korusun 40hafta dolmuş zaten. Ben 42+3 te doğum yaptım açılma olup olmadığı anlarsın zaten o lejeden sinra sancı sidddetleniyor
143i53 Acil gitmeme gerek yok kanama olursa su gelirse gidersin zamaninda dolmus baslar artik nisanin 2. Günü doğurmuştum ben
Mavisevenbiri Sibelipekf sancım olmayınca evde takip edeyim diye düşündüm aşırı bir lekelenme olmayınca iyi mi yaptım bilmiyorum ama 🤭
Btm571 Sibelipekf benim bugün nst kasilmalarim çıktı ve 2 cm acilmam var ama ne nisan ne su hiç birsey yok sancılarım var ama evde geçirmek istedim sabah 5 ten beri ağrılarım oluyor bebek baya kasıyor kendini acaba kaç cm açılma olmuş ve ne zsman gitmek gerekir
Kaderozy Btm571 sancılar siklasiyormu uzun suruyormu sanciya göre de açılmayı tahmin edemezsin yine takipte kal bence hastane yakinmi
Esim Mavisevenbiri ben 37+3te Çatı muaynesi oldum, doktor lekelenme olabilir demişti bugün 38 olduk anca bugün kesildi lekeler
Ftmm31 Bende de aynı durum var 39+3 dün iki cm açılman var dedi doktor bugün de pempemsi leke geldi beklemedeyim
Ftmm31 Mavisevenbiri Mavisevenbiri sabahleyin geldi ped taktim devamında az birşey gelmişti aksam üzeri de çok az gelmişti
Esim Mavisevenbiri ay öyle mi doktorum sadece çok güzel yorumunu yaptı bilemedim bende, suyum az olduğu için kendisi gelmesini bekliyoruz pazartesiden beri 2 günde bir kontrole gidiyorum
Kaderozy Mavisevenbiri normal leke mi yani Nisan dediğin akıntıyla karışık hafif pembemsi sümüksü birşey gibi