merhaba kızlar cuma gününden beri sürekli kanamam oluyor 2 defa çok şiddetli oldu onun dışında kahverengi tarzında geliyor.3 farklı doktor gördü erken doğum belirtisiymiş istirat ve progestan başladı.dün geceden beri sol alt kasıklarimdan aşağı doğru bişey batıyor sancılı bir şekilde geriliyor sanki bir top gibi kanamam sıkta değil bir daha ki kontrol 15inde geçer diye bekliyorum ama bazen dayanilmaz bir ağrı vuruyor.korktukça da stres yapıyorum.