Meloxaa Ben kızımı Aralık ayında doğurmuştum oğlumuda aralıkta doğuracağım, zaten bebek var diye kombi hep açıktı açıkçası çok çok kalın kıyafet giydirmedik evde iki penye battaniye bir tanede kalın örgü battaniyesi vardı o yetti, dışarı çıkarken giydirmelik peluş tulumu vardı bi tanede yeterliydi, bebişi yıkarken yanında açmak için küçük bir ısıtıcı almıştım onu her banyoda kullandım yıkarken ve giydirirken açtım, gece yatırırkende alt üst takım giydirip üstüne ince bi uyku tulumu giydirip yatırdım hep kış bebeği diye çok sarıp sarmalamaya hiç gerek yok siz üşümüyorsanız muhtemelen o da üşümüyordur