68pembemavi01 geçen sol kasığımda saatlerce ağrım vardı belimin sol tarafında da bende şuan 28+2 deyim o zaman 27+3 teydim nstye soktu birde rahim ağzı uzunluğuma baktı sancı değilmiş uzunlukta 36mmdi ama nedenini anlamadık bizde normal herhalde bu haftalarda böyle olmak çok fazla post okudum bu şikayetleri olup sancısı olmayan siz yine kendinizi takip edin ama endişe etmeyin