beyzagrdg bende pkosluyum. 45 gündü adet döngüm bir de son zamanlarda fazla kilo almıştım bu şikayetle gittim gittiğim gün kan alındı. Adetin 3. Günü gel bir daha kan alcaz dediler o gün kan alındı. 1 buçuk ay sonraya ultrasyon randevusu verilmişti ultrason bakıldı. Sonra doktorumun yanına gittim bütün sonuçları değerlendirerek bu teşhisi koydu. Bir de fazla saç dökülmesi var tabi 😌