Nvrzz Merhaba arkadaşlar ikinci gebeliğim 13 haftalığım ama sanki 5 aylık gibi göbeğim belli oluyor normal mi ilk gebeliğim de 5 ayylıkken göbeğim bu kadar dı
Asilkaselg Nvrzz bende aynı şekilde 2. Gebeliğim 13+6 haftalık göbeğim çok hızlı büyüyor 5 6 aylık gibiyim
MiracAlpinveUmutunAnnesi Nvrzz Bugün 13+0 haftalik hamileyim benimde 2.gebeligim göbeğim var görünüyor yani 😊
Nvrzz Rabiya2422 kıza benziyor dedi ama göbeğim biraz sivri gibi ama biledim göbek mi yoksa şişkinlik mi
tubavarlikk Ben de 13+2 katnım bi anda çıktı diyebilirim çok gazla değil ama belli olmaya başladı bi anda, bi de çok hafif açık kahve şeffaf akıntım var normal mi kızlar , o da çok hareket edince oldu