NerminAyla Geçen gün bir ünlünün röportajında izledim. Az ve öz olarak çok hoşuma gitmişti. Şöyle demişti: “Her şeyi yapabilecek kadar, her şeyin üstesinden gelebilecek kadar güçlü hissediyorsun ama ölke kolay değil artık..” Siz neler hissediyorsunuz?💞
sltn2686 NerminAyla “hamilelik bir kadının kendi ile vedalaşma süreci , annelik ise vedalaşmasıdır “ diye bir cümle okumuştum o cümle çok içime oturmuştu
Zeynepkrkytlli sltn2686 bence bu tarz cümlelerle kendimize ağır bı yük yukluyoruz Kadınlık ve kızlık gibi Kadınlık deyince daha bı ağır geliyo mesela bu da öyle bence Evet vücudum değişti evet uykusuz kalıyorum evet tahammül seviyem arttı ama ben yine aynı benim Şu an göbeğim yüzünden özgüvenim biraz düşük ama dün spor yaptım biraz daha iyi hissettim Ben yine aynı benim fıstık gibiyim dal gibiyim Biraz kalın dalım ama halledicem😂😂
Rumay NerminAyla cunku hep bir yetersizlik hissi oluşuyor.işe gitsen aklın kalıyor, gitmesen hayattan vazgeçmiş gibi oluyorsun.okula gitse küçük mü acaba gitmese sosyal olamıyor mi acaba diye düşünüyorsun.hasta olsa zaten başlı başına hüzün sebebi falan filan 🤷🏻♀️
EceQueen Anneliği böyle bir kadının kendiyle vedalaşması, hiç bitmeyen vicdan azabı fedakarlıklarrr olarak tanımlamayı hiç doğru bulmuyorum. Gördüğüm en tatlı anneler, kendi karakterini hayatını hobilerini kariyerini feda etmeden, önce kendi mutluluğunu düşünen anneler🙏🏻🫶🏻 ben de kendini düşünen bir anne olacağım, bu çocuğumu düşünmeyeceğim demek değil. Anneliği güzel şeylerle özdeşleştirelim❤️ oyunlardaki gibi ek özellik açıyoruz😍
Gulnarsamed EceQueen ayni fikirdeyim bes gunluk bebegim var o olmazsa ne yaparim hic bilmiyorum uykusuz gecelerim sezeryan agrilari hepsi bos bir tek o iyi olsun bulutlarin uzerinde gibiyim
ZeynepDuru17 NerminAyla ayakta durmaya necalim yokken ayakta duracak sebeplerim var benim çocuklarım 🥹🤍
Eminebil NerminAyla Büyük fedakarlık ve koşulsuz sevgi diyorum ben. Bebeğimi babası istemedi, ben ona rağmen sevgiyle doğuruyorum🥹💞🌸🫶🏼 Son haftam dua edin kızlar gelsin artık yaa kavuşayım 🌸
Symnr166 Bana göre annelik “kalp ağrısı” yeni bir aylık anneyim gözümden sakınıyorum artık ilk çocuk olduğu için mi bilmiyorum ama kusarken aniden öksürmesi vs bile beni dehşet korkutuyor 🥹
NerminAyla Symnr166 ben de iki buçuk aylık anneyim. Nefes alıyor ku diye kontrol etmek artık rutinim haline geldi. Gözümün önünden ayıramıyorum ahh annelik. ..
Fundaaaaa NerminAyla ayakta duracak halim yok ama çocuklarım için koşarım en sevdiğim cümle. Kendimden de vazgeçmeden onlara çevre için değil onlar için en iyi anneyim kimsenin ne dediğini sallamayınca pedagoglar vs. Dahil herşey çok mükemmel ilerliyor bence. İnsana vicdan yaptırtan kesinlikle onlar nasıl çocuk büyüteceğini sapıttırıyorlar insana resmen birinin evet dediği diğerine göre hayır.🥸