hasretsahinn Benim gebeliğin başında yüksekti gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi vitaminleri bıraktırdi doktorum bir hafta sonra değer düştü yağlı yeme dedi bol su iç ve tuzu kes dedi ben kullanmadım ama sanırım.bir ilacı var çok yüksek olunca onu veriyorlar 3 hafta sonra yine yüksek çıkarsa doktorun yönlendirir