Canimoglumee Fikir verebilecek olan var mı nasıl daha kullanışlı olur yanyana mı altlı üstlü mü ☺️veya model önerebilecek var mı
Aaysunmomsss Ben Chicco ohlala ikiz arabasini aldim yorumlardan en cok yan yana kullanisli oluyor diye özellikle öyle baktik ve cok hafif ve kullanisi rahat tabii daha ikizlerim dünyaya gelmedi gelince daha da memnun kalacagima eminim 😊