Serap07 Kızlar 19+4 saat 1 de adet agrisi gibi ağrıyla acile gittim kasılma baslamis. Rahim duvarı incelmis çok ağrım vardi 2 litre serum verdiler yeni çıktım hastaneden yapacak bisey yok tedavinin ettik dediler. Eve yolladılar hala ağrım var. Başına gelen var mı böyle çok korkuyorum düşecek diye. İlaçlar fayda ediyormu ya da hastane de kalmam gerekiyomuydu yatiriyolarmi nolcak böyle bilmiyorum
minnosbirkiz Serap07 takipli olduğunuz hastaneye gidin isterseniz, progestan fitil ve proluton depot isteyin, magnezyum felan kullanın, bu üçü çok iyi geliyor, sizede şifa olur inşallah
Serap07 minnosbirkiz hormon ilacı ile aspirin verdi başka bisey vermedi kendi dr ma da görüneyim mi sizce
minnosbirkiz Serap07 bence görünmenizde fayda var, sürecinizden haberi olmalı, belki farklı bi tedavi yöntemi uygular