Hamilelikte siyatik ağrısı oluyor kalçadan bacağa vuran benim iki kalcamda da var ve 3 aylıkken başladı bu 9 aylık olduk hala cekiyorum dayanılmaz hale geldi yürütmüyor bile masaj yapınca bir saat geçiyor sonra geri başlıyor. Gebelikte salgılanan bir hormondan dolayi oluyormuş ve doğum yapınca geçecek dendi inşallah bekliyorum bakalım