Beheheh para diyince aklıma geldi. Benim de iki sene önce 2-2,5 vardı kenarda sakladığım. Sonra mahallede bim açılmıştı. Açılışa özel indirimden tefalin tavalarını, nevresim, tabak çanak ne varsa toplamıştım kardeşimin çeyizine. Param bitmemişti ama zaten bir kere harcadım diyip gerisini de eve harcamıştım. O günden sonra gizli param olmadı😂